اتوبار شمال تهران

خدمات اتوبار و باربری در شمال شهر تهران

اتوبار شمال تهران

خدمات اتوبار و باربری در شمال شهر تهران

نکات ضروری برای حمل اثاثیه و انتخاب اتوبار مناسب

اگر خودتان اثاث کشی کنید حتما هزینه کمتری را می پردازید . البته در صورتیکه تجربه و امکانات لازم جهت اسباب کشی را در اختیار داشته باشید  

اسباب کشی و انتخاب باربری مناسب

اگر خودتان اثاث کشی کنید حتما هزینه کمتری را می پردازید . البته شرکت های باربری در زمینه بسته بندی ، وسایل و روش  هایی دارند که به مشتریان خود ارائه می کنند .

اما نکاتی که باید قبل از شروع این پروسه به آن توجه کرد عبارتند از :

کار هایی که باید بکنید ، چقدر بزرگ است : تفاوت در میزان بار است . اگر نوجوانی هستید که از کالج به خانه یا برعکس در حال حرکتید ، بسته بندی اثاثیه بسیار راحت تر از اینست که به خانه ای چند خوابه در حال حرکت باشید .

استقامت شما و کسی که به شما کمک می کند : حواستان باشد که خود را خیلی خسته نکنید . عجله به هیچ چیزی کمک نمی کند .چه جسمی و چه روانی .

هزینه ها بیشتر از آنچه فکر می کنید خواهد بود : هزینه لوازم (جعبه، نوار، نشانگر، نایلون حباب ، طناب) ، بنزین و یا هزینه شام و ناهار کسانی که به شما کمک می کنند ، از مواردی است که شاید غیر منتطره باشد .

چگونه شرکت یا هر سرویس دهنده ی باربری و اسباب کشی را استخدام کنیم ؟

حواستان به زمانبندیتان باشد : در اوایل و اواسط ماه معمولا اسباب کشی بیشتر انجام می شود ، در روز های آخر هفته نیز به همین ترتیب است .پس شاید مفید باشد که مرخصی بگیرید ، روزی در وسط هفته را انتخاب کنید تا کیف پولتان کمی سود کند .

بعضی از کارهای اسباب کشی را خودتان انجام دهید : جعبه هایتان را ببنید ، فرش را جمع یا لوله کنید ، تخت یا میز و وسایلی که نیاز به جداسازی دارند را جداسازی کنید .

اگر کسی را برای بسته بندی اثاثیه استخدام می کنید : حواستان باشد که شما می خواهید کسی که استخدام کرده اید مطمئن ، مواظب و دقیق باشد و شما را بیش از حد سرکیسه نکند.

حداقل با 3 شرکت حمل بار و اثاثیه مذاکره کنید ، ار آنها بخواهید که به جای ایمیل و شماره تلفن ، حضورا به منزل یا محل کارتان بیایند و شرایط را بسنجند .

تکلیف خانه را انجام دهید : در مورد شرکت های اتوبار و شرایطشان کمی تحقیق کنید زیرا شرکت های باربری قسمت  بزرگی از شکایات مردم را در بر دارند.

کمی از بار خود را سبک کنید : به نحوی که وسایلی که لازم است را برای فروش ، خیریه یا دور انداختن جدا کنید .

ذخیره پول برای وسایل بسته بندی : به جای خرید جعبه از جعبه های مجانی استفاده کنید ، از سوپرمارکت ها یا جا هایی که کارتن عمده به قیمت ارزان می فروشند خرید کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.